24 Eylül 2009 Perşembe

Dikkate alınması gerekenler...

Toplum olarak çabuk sinirlenen kişileriz.
Nedense sinirlenmeyi kendimize meslek
edinmiş, böylece etkili olacağımız kanısına
varmışız velhasıl...
Peki çözüm mü?
Tabii ki hayır!
Nitekim, sabırsızlık bizi yanılgıya düşürmektedir.
Zaman zaman ben bile böyle davranmakla
birlikte - keza kendimi it dalaşına girmemem
konusunda çok telkin ettiğim halde - en güzel
örneğini kendim yaşadım.
Bankamatik kuyruğunda
beklerken ön sırda işlem yapan şahsın işi uzayınca
ıııh -tıııh diyerek söylenmeye başladım.
Sanki söylenince o kişinin işlem yapma zamanı
kısalacakmış gibi...
Ne yanılgı?
Bu arada arka sırada bekleyen subay olduğunu
sandığım -neden sandığım diyorum, zira rütbeleri
pek bilmem ama omuzunun üstü kalabalıktı -
bir bey sıramı sakince beklemem gerektiği konusunda
uyardı.
Haklıydı.
ATM'deki kişi de işlemlerini
tamamlamak zorundaydı.
Tabii bir de tartışılmaması gerekenler var.
Bunlar garsonlar, taksi şöförleri,
Kuaförünüz, müşteri hizmetleri servisi, postacı,
hizmetçiniz, öğretmeniniz, patronunuz,
komşularınız veeee eski sevgiliniz.

Hiç yorum yok: