30 Temmuz 2009 Perşembe

Farkında olmalı insan.

Güzel bir cümle.

29 Temmuz akşamı.
NTV ‘de Yaz Gecesi Programı.
Ki yaz geceleri TV seyretmekten genelikle kaçınmakla
birlikte bu programı izledim.
Sunucusu Yekta Kopan.
Nedense ben de iticilik oluşturur bu bey.
Zira bu sunucuyu çocukluk yıllarımdan, TRT’deki çocuk
programlarından hatırlarım.
Sesi ben de önce alışkanlık sonra da bıkkınlık oluşturduğu halde
her ne kadar yıllanmış şarap gibi deseler de; galiba ses de
eskiyebiliyor, her şey de olduğu gibi- kendimi bu
programı izlerken buldum .
Dikkatimi çeken, çalışma hayatı içinde kartopu gibi
yuvarlanırken birçok şeyi kaçırabilyoruz.
Ki ben de kaçırmışım!
Meğer “Hande Altaylı” diye bir yazar varmış ve
ilk kitabı olan “Aşka Şeytan Karışır - 2006” yüzbin adet satmış.
Merak ettim!
Henüz okumadım, ancak internette baktım.
(İyi ki internet varmış, olmadan önce ne yapıyormuşuz açıkçası hatırlamıyorum.)
Yani yazımın başındaki cümle önce kendim, sonra da bu yazıyı okuyanlar için.

Eeeeee hadi ne demek istediğine gel der gibisiniz!!!
Tamam, tamam işte...
Aşka Şeytan Karışır” isimli kitaptan;

Yazar diyor ki:
Sıradan insanlar yoldan çıkmaz, en masumlar günahkar olmaz,
iyiler kötülük yapmazdı; eğer aşka şeytan karışmasaydı...
İlk cümleler:
*Aşk`Benim ol` derdi, sevgi ise `Mutlu ol`.
*Çirkin bir kadın için iffetli olmak çok kolaydır, ben şanssızdım.
*Ne de olsa, kime aşık olsan kısa bir süre sonra hıyara dönüşecek.
*Unutma, başkası yapabiliyorsa bir gün sen de yapabilirsin.
*İnsan bir sınırı bir kez aşıp da sonra tekrar aşmak istiyorsa, kan
damarda durmayacak demektir.
*Mutluluğun tarifi bu olmalı; başka hiçbir yerde olmak istememek.
*Mutluluk arıyorsan, mutsuzluğu da peşin peşin kabul edeceksin.
*Birine aşık olmak, bir sefere çıkmak gibiydi, onun ruhunun
tüm deliklerine girip, tüm kalelerini ele geçirince sefer bitiyordu.

Hiç yorum yok: